06 oktober 2006

 

oh ja: antwoord van Lamabox op wireless vraag

Ik hoef er niet bij te zeggen dat ik "not amused" was en dat mijn antwoord op hun laatste vermoeden natuurlijk negatief uitviel. Op het forum heb ik me aangemeld (nadat het een tijd uit de lucht was), maar daar is weinig onbevooroordeelde info ten aanzien van de Lamabox te vinden. Lees mee en huiver:

quote:
Geachte heer/mevrouw,


Deze foutmelding en andere bug's in het wireless deel van de LamaBox
software is ons bekend. De volledige bug-lijst kunt u in het gebruikersforum
lezen. http://www.lamabox.mijninternet.com/viewtopic.php?t=118
In de meeste gevallen verdwijnt de php error na een herstart van de LamaBox.
Ons is er alles aan gelegen deze bug's te verhelpen in de volgende versie.

Tevens maak ik uit de bijgevoegde foto op dat uw TV toestel niet geschikt is
voor S-VHS. Om een beter beeld te krijgen raad ik u aan de gele tulp
aansluiting op de SCART adapter te verbinden met de gele tulp verbinding op
de LamaBox.

De software op de LamaBox is grotendeels opensorce. Het is momenteel nog te
vroeg het gehele OS vrij te geven. En bepaalde zaken dienen ook gesloten te
blijven zoals programma gemist dat binnenkort toegevoegd zal worden, als ook
enkele zaken die door onze programmeurs zijn uitgewerkt.

De LamaBox is als mediaplayer ontwikkeld waardoor er voor gekozen is de
keyboard, mouse & VGA aansluitingen niet te gebruiken.

Wij hopen u bij deze voldoende te hebben geinformeerd.
unquote

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?